טיול בברלין עם ילדים

ברלין היא יעד מועדף על אנשים רבים ברחבי העולם. אחת הסיבות לכך שברלין כל כך פופולרית היא, שיש לה היסטוריה מרשימה, ארכיטקטורה ואמנות יפהפיים, חיי לילה תוססים והרבה דברים לעשות, בין אם מדובר על טיול בברלין עם ילדים או בלי. 

כמובן שחיי הלילה בברלין פחות רלוונטיים כאשר מדובר על טיול בברלין עם ילדים, אבל עדיין, בברלין תוכלו למצוא לא מעט מוקדי עניין שיוכלו לעניין את כל המשפחה. ואם אתם מתכננים לקחת את ילדיכם לברלין, אז תזדקקו לכמה טיפים כיצד להפיק את המרב מהטיול שלכם. הנה כמה עצות מועילות שיהיו שימושיות כשאתם אורזים לטיול האירופאי שלכם. 

להעסיק את הילדים ועדיין להרגיש בנופש ברלינאי 

ברלין היא עיר שלעולם לא ישנה, אולי בדומה לילדים במקצת. ממוזיאונים מרהיבים, דרך פארקים ועד שער ברנדנבורג המפורסם או שווקי העיר המדהימים, לא חסר מה לעשות בברלין. ואין ספק, הדבר הכי חשוב כשאתם מטיילים עם ילדים הוא, לוודא שהם לא ישתעממו. 

המקום הטוב ביותר בברלין עבור משפחות עם ילדים הוא, המוזיאון להיסטוריה של הטבע שיש בו מגוון עצום של תערוכות אינטראקטיביות שילדים אוהבים. אם חיפשתם מקום שיעסיק את המשפחה במשך כמה שעות טובות וכזה שיש באזור שלו גם מסעדות טובות, זה המקום. 

הסיבות לבקר במוזיאון הטבע בברלין

מוזיאון הטבע בברלין הוא הגדול באירופה וחלק חשוב בסצנת התרבות של ברלין. הוא מכיל אוסף מגוון של המון פריטים, כולל פוחלצים, שלדים, מאובנים, ממצאים ארכיאולוגיים ועוד. ואין דבר שיותר מלהיב ילדים מאשר תערוכות ומיצגים מהסוגים האלו. 

אם אתם רוצים לדייק את המספרים כדי להלהיב את הילדים שלכם, תדאגו לעדכן אותם שבמוזיאון הזה, שהוא כנראה הכי גדול ומרשים באירופה, יש למעלה מ-25 מיליון מיצגים שונים ולמעלה מ-10,000 בעלי חיים! זה בטוח ייתן להם "דלק רוחני" להגיע למוזיאון. 

בהמשך הניסיונות להעסיק אותם: אטרקציות לילדים בברלין 

ברלין היא עיר עם הרבה אטרקציות לילדים. בעיר יש מגוון רחב של מוזיאונים, פארקים אירופאיים ענקיים ומגרשי משחקים שמתאימים לכל המשפחה. ברלין מאפשרת גם שפע של פעילויות כגון רכיבה על אופניים, שחייה ושייט בסירות. אלו הן רק חלק מהסיבות לכך שברלין היא אחת הערים הטובות ביותר למשפחות עם ילדים.

אם אתם רוצים באמת להלהיב את הילדוד'ס, אנחנו ממליצים לקחת אותם לגן החיות של ברלין. אם הילדים ישאלו אתכם, אתם תוכלו לספר להם שבגן החיות של ברלין יש מעל 1,500 מינים ומעל 14,000 בעלי חיים שונים. מרשים מאוד, הם בטוח יתלהבו מביקור כאן. גן החיות בדרך כלל פתוח עד 18:00, אבל בחלק מהימים נסגר בשעות מוקדמות יותר. בדקו זאת מראש בעת רכישת הכרטיסים. 

אטרקציות לילדים בברלין 

יעדי חובה בברלין עם הילדים: שער ברנדנבורג

ברלין היא עיר מלאה בתרבות עשירה, אמנות מרהיבה והיסטוריה עתיקה במיוחד. לעיר יש נקודות ציון רבות עם סיפורים מעניינים ושער ברנדנבורג המפורסם בעולם, הוא אחד הסמלים המוכרים ביותר של העיר ברלין. 

קצת רקע עבור הילדים שיהיה ניתן לספר להם, שער ברנדנבורג נבנה במקור בשנת 1788 כדי להנציח את הניצחון הפרוסי על אוסטריה בקרב ינה-אוירשטדט. הוא הפך לסמל חשוב במאבקה של ברלין לחופש במהלך המאה ה-19. כמו כן, מומלץ לבקר במקומות כמו בניין הרייכסטאג, שדרת אונטר דן לינדן, כיכר פוטסדאמר וכיכר אלכסנדרפלאץ. אלו אזורים שבטוח יעסיקו היטב את הילדוד'ס. הם מאוד צבעוניים, חיים ויש בהם מוקדי עניין רבים. 

נופש עם הילדים: טיפים למציאת בית מלון בברלין

קודם כל, בואו נדבר כסף. טיול עם הילדים לאירופה זה לא משהו זול, ככה שחשוב למצוא את המלון המתאים בברלין שיתאים לצרכים ולתקציב שלכם. ישנם מלונות רבים המציעים הנחות בעונת השפל של התיירות, אז הקפידו לבדוק אותם. מעבר לכך, הזמנת מלון בברלין יכולה להיות קשה בגלל הביקוש הרב. לפיכך, חשוב לתכנן מראש ולהזמין מוקדם אם אתם רוצים שהחופשה המשפחתית שלכם תעבור בצורה חלקה.

בסופו של דבר, המפתח למציאת מלון בברלין הוא לדעת מה אתם רוצים. אם אתם מחפשים מלון ידידותי למשפחות, אז נסו לבדוק לגבי מלון כמו אדלון קמפינסקי (Adlon Kempinski) או הילטון ברלין. אם אתם מחפשים יותר מלון למבוגרים, אז נסו את Mercure Hotel Alexanderplatz או מלונות אחרים באזור. 

טיול בברלין עם ילדים

מחפשים מדריך טיולים בברלין?
השאירו פרטים

ברוכים הבאים למוזיאון היהודי בברלין, אחד המוזיאונים המרתקים בעולם, המוקדש לחקר ההיסטוריה של הקהילה היהודית בגרמניה. המוזיאון שלנו מספר את סיפורה של אחת
ברלין כבר נחשבת מזמן ליעד מושלם לכל מי שמחפש לאן לטוס במהלך עונת החורף. במאמר זה נסקור את האטרקציות שכדאי לבקר בהן במהלך
העיר בברלין מאוד יפה וזאת עיר מאוד מיוחדת בגרמניה ובאירופה, אין אחד שלא מטייל בברלין שכל פעם מתרגש מחדש לטייל ברחובות ברלין, אבל