חיי לילה בברלין 

תוכן עניינים

בין אם אתם מחפשים מידע לגבי חיי לילה בברלין בחורף, חיי לילה בברלין לצעירים, מועדונים בברלין, ברלין היא היעד המושלם עבורכם. יחד עם תרבות עשירה מבחינה היסטורית ותרבותית, ברלין היא גם מוקד עלייה לרגל עבור אוכלוסיות צעירות מכל העולם עקב סצנת חיי הלילה התוססים שלה. 

ברלין לעולם לא ישנה 

בדומה לניו יורק, ברלין היא עיר שלעולם לא ישנה. זה ביתו של מועדון הלילה הגדול באירופה, ברגהיין, וזו גם העיר עם הכי הרבה ברים לנפש באירופה. זו אחת הסיבות לכך שברלין נחשבת לאחת הערים המרגשות ביותר לחיי לילה.

בברלין יש סצנת חיי לילה תוססת עם המון אפשרויות לבחירת המבקרים, בהתאם להעדפות ולתקציב שלהם. אתם יכולים למצוא כל דבר, החל מברים היפסטריים ועד למועדונים ברמה עולמית, ויש הרבה מקומות שבהם אתם יכולים לחגוג כל היום אם אתם רוצים להישאר ערים כל הלילה.

הזמינו מקום מראש היכן שאפשר 

סצנת חיי הלילה בברלין מגוונת מאוד ומציעה משהו לכל אחד ואחת. בין אם אתם מחפשים מועדוני לילה בברלין, בר לשתות בו או מקום רגוע לבילוי עם חברים, ברלין מטפלת בכם. ברלין היא בירת המסיבות של גרמניה והיא מושכת אליה אנשים מכל העולם. ואם אתם רוצים לחוות את המיטב ממה שיש לעיר הזו להציע, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתם מבקרים בה.

ברלין מושכת הרבה אנשים שרוצים לחוות את סצנת חיי הלילה שלה ולחקור את הברים, מועדונים בברלין והטרקלינים הרבים שלה הפזורים ברחבי המטרופולין הזה. בשל כך, קחו בחשבון שחלק מהמקומות יהיו עמוסים וגדושים במבקרים כמוכם שרוצים לחוות את חיי הלילה של העיר. אם אתם יכולים, יהיה עדיף להזמין מקומות מראש ביעדים שבהם תרצו לבקר. 

מועדונים וברים מומלצים בברלין

מועדונים וברים מומלצים בברלין

אחד הברים המפורסמים בברלין והמומלצים בברלין הוא בר המונקי בר – Monkey Bar, שנמצא בקומה ה-10 של מלון H25. תוכלו למצוא בבר הזה מרפסת מטריפת חושים עם נוף שיגרום לכם להחסיר איזו פעימה או שתיים. כמו כן, אם אתם חובבי סצנת לילה, חובה להגיע לברגהיין – Berghain | Panorama Bar, שהוא אחד מהמועדונים המפורסמים בקרב תיירים ובית עלייה לרגל של המקומיים.

בנוסף, כדאי להכיר את ווטרגייט – Watergate, שהוא מועדון המחולק לשתי קומות ונמצא על גדות נהר השפרה. תמצאו את המועדון הזה בקטע שמפריד בין קרויצברג לפרידריכסהיין. מועדון נוסף מומלץ בברלין הוא מועדון המטריקס – Matrix Club Berlin, שמארח בדרך כלל קהל צעיר הכולל תיירים מגרמניה ומאירופה כולה.

מועדונים מומלצים בברלין 

אתם מוזמנים להכיר את ריטר בוצקה – Ritter Butzke, שלוש קומות של מבנה שהיה בעבר מפעל בשכונת קרויצברג. זהו אינו מועדון לבני נוער , אלא יותר לקהלי יעד מתוחכמים וחבריהם התיירים. כמו כן, מועדון קאטר בלאו – Kater Blau מומלץ למסיבות באוויר הפתוח לצד גדת נהר השפרה. כיף חיים להגיע לכאן בערב, הבריזה משגעת. שימו לב, המסיבות נערכות בסופי שבוע וגם לא בכל סוף שבוע. לכן שווה לבדוק מראש כשאתם מתכננים להגיע. 

אמנם מועדון סיזיפוס – Sisyphos נחשב פחות מוכר ממועדונים אחרים, אבל המסיבות במועדון הזה נמשכות לעיתים יומיים-שלושה. תמצאו כאן שני חדרים וחצר פתוחה, כאשר בחודשי הקיץ החצר עמוסה בתפאורה אותנטית. 

שם המועדוןכתובת המועדון
BerghainAm Wriezener Bahnhof
Anomalie Art ClubStorkower Str. 123
about blankMarkgrafendamm 24c
Loophole Berlin
Kater Blau
YAAM
Club der Visionaere
Ritter Butzke
Clärchens Ballhaus

טיפים למי שרוצים לחוות את סצנת חיי הלילה של ברלין

הדרך הטובה ביותר לחוות את סצנת חיי הלילה של ברלין היא ללכת עם חברים בעלי ראש פתוח שמוכנים לכל דבר. יש הרבה אפשרויות למי שרוצה ליהנות מסצנת חיי הלילה של ברלין בתקציב נמוך, אבל אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם, פנו לאחד מהמועדונים או הברים הידועים במיטה או קרויצברג. 

כך תוכלו לחוות את הסצנה המגוונת של העיר, להיחשף בפני אנשים צבעוניים ואף להנות מהמטבחים המקומיים בעיר. אם אתם מחפשים מקום להתחיל בו, יש הרבה מועדונים שמציעים מגוון רחב של סגנונות מוזיקה. מועדון כזה הוא Katerholzig, שמציע מוזיקת האוס בימי שישי וטכנו בשבת. אם אתם רוצים משהו יותר נינוח, נסו את הבר הסמוך – The Roof Garden Bar.

חיי לילה בברלין 
אהבתם? שתפו את המאמר!
מאמרים שיכולים לעניין אותך:
ברוכים הבאים למוזיאון היהודי בברלין, אחד המוזיאונים המרתקים בעולם, המוקדש לחקר ההיסטוריה של הקהילה היהודית בגרמניה. המוזיאון שלנו מספר את סיפורה של אחת
ברלין כבר נחשבת מזמן ליעד מושלם לכל מי שמחפש לאן לטוס במהלך עונת החורף. במאמר זה נסקור את האטרקציות שכדאי לבקר בהן במהלך