תחבורה ציבורית בברלין

תוכן עניינים

כל מה שצריך לדעת על תחבורה ציבורית בברלין

ברלין היא עיר גדולה עם אוכלוסייה של 3.5 מיליון תושבים, בשביל להגיע למגוון רחב של אטרקציות בברלין חשוב שתכירו שבברלין יש בה את אחת ממערכות התחבורה הציבורית הטובות באירופה. בתוך כך, התחבורה הציבורית בברלין נקייה, יעילה ומשתלמת. היא מורכב מאוטובוסים, רכבות, חשמליות ומעבורות המכסות את כל רחבי העיר. חברת Berliner (BVG) אחראית להפעלת השירותים הללו ונחשבת אמינה מאוד.

תחבורה בעיר ברלין

ה-BVG מפעיל מעל 230 קווי אוטובוס, 22 קווי חשמלית, 19 קווי רכבת נסיעות S-Bahn, 6 קווי רכבת תחתית U-Bahn ו-3 קווי מעבורות המכסים את כל חלקי העיר משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות. BVG מציעה מגוון כרטיסים למטרות וצרכים שונים. היא גם מציעה הנחות לסטודנטים, ילדים, קשישים ואנשים עם מוגבלויות, כמו גם תעריפים מוזלים עבור נסיעות לילה ונסיעות מחוץ לשיא בסופי שבוע. מה עוד לגבי טיסה לברלין ברגע האחרון? 

מחירון כרטיסים לתחבורה ציבורית בברלין

כרטיס בודד

3.00
  • מתאים לאזור A ו- B
פופולרי

כרטיס 4 נסיעות

9.40
  • מתאים לאזור A ו- B

כרטיס מרחק קצר

2.00
  • מתאים לאזור A ו- B
פופולרי

כרטיס לטווח קצר 4 נסיעות

6.00
  • מתאים לאזור A,B,C

רכבת תחתית בברלין

מוניות בברלין

ברלין זה יעד מאוד תיירותי לכן היא צריכה לדאוג לתחבורה ציבורית ברמה הגבוהה ביותר, במידה והחלטתם שאתם רוצים ליסוע עם מונית בברלין אז חשוב שתכירו כמה דברים חשובים לפני שאתם נכנסים למונית.

הדבר הכי חשוב שצריך זה מונה, בדרך כלל הנהג יפעיל מונה לנסיעה, אבל במידה והוא לא מפעיל מונה ישר בתחילת הנסיעה תבקשו ממנו להפעיל בשביל שלא יעקוץ אותכם במחיר. מוניות ברלין התפתחו בשנה האחרונה וכיום יש אפלקציה למוניות שנקראת Über והשימוש יהיה הרבה יותר זול מאשר שתעצרו סתם מונית על הדרך.

תעריפי המוניות בברלין

תעריפי המונית בברלין קבועים ואינם משתנים בין הבוקר ללילה, מחיר בסיס לנסיעה עד 7 ק"מ הוא 3.90 יורו.

מפת רכבות ברלין

תחבורה ציבורית בברלין
אהבתם? שתפו את המאמר!
מאמרים שיכולים לעניין אותך:
ברוכים הבאים למוזיאון היהודי בברלין, אחד המוזיאונים המרתקים בעולם, המוקדש לחקר ההיסטוריה של הקהילה היהודית בגרמניה. המוזיאון שלנו מספר את סיפורה של אחת
ברלין כבר נחשבת מזמן ליעד מושלם לכל מי שמחפש לאן לטוס במהלך עונת החורף. במאמר זה נסקור את האטרקציות שכדאי לבקר בהן במהלך