שווקי אוכל בברלין

תוכן עניינים

שווקי אוכל בברלין ואזורים טעימים אחרים 

ברלין היא עיר הידועה בסצנת האוכל המגוונת שלה. יש בה הרבה שווקים ורחובות שונים המפורסמים בריכוז המסעדות שלהם. אם אתם מגיעים לברלין, כדאי להכיר את שוק Kollwitzplatz – השוק פתוח בימי שני ושבת בין השעות 8:00-15:00. אתם יכולים למצוא כל מיני מוצרים טריים, דגים ובשר בשוק הזה. כמו כן, קרויצברג היא אחת השכונות הרב-תרבותיות ביותר בברלין עם נוכחות טורקית חזקה. באזור זה יש הרבה מסעדות, בתי קפה וברים המגישים מטבח טורקי מסורתי ומאכלים ברלינאים מסורתיים. 

שווקי אוכל בברלין הם אחד המקומות הפופולריים ביותר לקנייה של תוצרת טרייה וחומרי גלם, במיוחד אם אתם רוצים לנסות משהו אחר ממה שאתם רגילים אליו. בשווקים מסוימים יש אפילו מסעדות משלהם שבהן תוכלו לאכול את המוצרים שרכשתם במהלך היום.

שווקי אוכל בברלין שאסור לכם לפספס 

שווקי אוכל בברלין שאסור לכם לפספס 

שווקי האוכל בברלין הם אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את תרבות העיר. קודם כל, אתם מוזמנים להכיר את השוק הטורקי ביום ראשון ב-Maybachufer: שוק זה פתוח בימי ראשון בלבד והוא פועל חזק מאז 1984, מה שהופך אותו לאחד השווקים הטורקיים הוותיקים בברלין. תוכלו למצוא כאן הכול מתבלינים ועד ביגוד, תוך כדי הנאה ממוזיקה חיה ואוכל טעים כמו קבבים, פלאפל ועוד.

בנוסף לשוק האוכל הטורקי, כדאי לבקר בשוק האוכל האורגני ברוזנטלר פלאץ: שוק זה פתוח כל יום למעט ימי שני ומציע מגוון רחב של תוצרת אורגנית הכוללת פירות, ירקות, ביצים, גבינות ועוד מאכלים אורגניים וחומרי גלם. 

באופן כללי, המקומות הטובים ביותר ללכת הם ב-Schönhauser Allee, שם תוכלו למצוא דוכנים המוכרים כל דבר, מפלאפל ועד קרפים. גם כדאי לבקר בפארק Görlitzer, שבו יש כמה מהקבבים והשווארמה הטורקיים האותנטיים בעיר; או ב-Kottbusser Tor לארוחת קארי ברלינאית מסורתית.

שווקי אוכל בברלין
אהבתם? שתפו את המאמר!
מאמרים שיכולים לעניין אותך:
ברוכים הבאים למוזיאון היהודי בברלין, אחד המוזיאונים המרתקים בעולם, המוקדש לחקר ההיסטוריה של הקהילה היהודית בגרמניה. המוזיאון שלנו מספר את סיפורה של אחת
ברלין כבר נחשבת מזמן ליעד מושלם לכל מי שמחפש לאן לטוס במהלך עונת החורף. במאמר זה נסקור את האטרקציות שכדאי לבקר בהן במהלך