מוזיאון מאדאם טוסו

תוכן עניינים

מאדאם טוסו ברלין הוא אחד ממוזיאוני מאדאם טוסו רבים בעולם. עם סך של 80 מיליון מבקרים מאז פתיחתו, זהו אחד המוזיאונים המתויירים ביותר בברלין וגם האטרקציה התיירותית הפופולרית ביותר בגרמניה. המוזיאון נוסד במקור על ידי פסלת השעווה מארי טוסו כחלק מהמופע שלה "תיאטרון השעווה", שהחל כדרך לקדם את עסקי דוכני הדיוקנאות שלה. התערוכה נערכה לראשונה בלונדון, לאחר מכן עברה לפריז, שם זכתה להצלחה מיידית, לפני שלבסוף עברה לברלין ב-1876.

הזמינו כרטיסים למוזיאון מאדאם טוסו

אחד המוזיאונים היותר פופלאריים בברלין, אז למה אתם מחכים?
רוצים להזמין מקום במוזיאון מאדאם טוסו לפני שיגמרו הכרטיסים?

מאדאם טוסו ברלין

המוזיאון מורכב משלוש קומות ומציג דמויות שעווה של אנשים מפורסמים מההיסטוריה, האמנות, הבידור והספורט. במוזיאון יש למעלה מ-500 דמויות שעווה בגודל טבעי של אנשים מפורסמים, כולל סלבריטאים, פוליטיקאים, אמנים, ספורטאים ודמויות היסטוריות. במוזיאון יש גם אוסף נרחב של ראשים ופנים של סלבריטאים המשמשים לייצור פסלי שעווה. דמויות השעווה נעשות במקום בעבודת יד על מנת להבטיח את הדיוק של הבעות הפנים ושפת הגוף של כל דמות. במוזיאון יש אטרקציות רבות ושונות, כולל דמות השעווה הגדולה בעולם של מאדאם טוסו של מייקל ג'קסון, הפסל הגדול בעולם של מאדאם טוסו, כמו גם תיאטרון בו המבקרים יכולים לצפות במופעים חיים בהשתתפות סלבריטאים שעווה.

איפה נמצא מוזיאון מאדאם טוסו בברלין?

במידה ואתם מתחילים לתכנן את המסולל שלכם ורצים לדעת מה לעשות בברלין, חשוב שתכירו איפה נמצא ההמוזיאון שעווה הזה כי רוב מי שנוסע לברלין לא יפספס את זה וזה אחד האטרקציות של תיירי ברלין שכמובן מתאים גם לילדים וגם למבוגרים, המוזיאון נמצא צמוד לשערברנדנבורג ובשדרות אונטר דן לינדן.

כמה יעלה כרטיס כניסה למוזיאון מאדאם טוסו?

חשוב לציין שהמחירים יכולים להשתנות בכל רגע נתון, במידה ואתם רוצים ללכת למוזיאון הכרטיס יעלה לכם 26 יורו (שזה יוצא בערך 90 שקלים) לכרטיס בודד. חשוב לבדוק באתר הרשמי שלהם לפעמים הם יוצאים במבצעים ודילים שווים לכל המשפחה.

מוזיאון מאדאם טוסו
אהבתם? שתפו את המאמר!
מאמרים שיכולים לעניין אותך:
ברלין כבר נחשבת מזמן ליעד מושלם לכל מי שמחפש לאן לטוס במהלך עונת החורף. במאמר זה נסקור את האטרקציות שכדאי לבקר בהן במהלך