מגדל הטלוויזיה של ברלין

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים מידע לגבי מגדל הטלוויזיה ברלין כרטיסים, מגדל הטלוויזיה בברלין מסעדה או מגדל הטלוויזיה ברלין למטייל, הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא נפרט לא רק על המגדל עצמו, אלא גם על אטרקציות שונות שנמצאות באזורו. 

כאשר אתם מגיעים לברלין, ישנם כמה יעדים שמוגדרים יעדי חובה בברלין, כמו למשל מגדל הטלוויזיה של ברלין. מגדל זה נקרא גם ה"פרנזהטורם", מה שבגרמנית נקרא Fernsehturm. מדובר במגדל תקשורת במרכז ברלין, שנמצא ממש בסמוך לאלכסנדרפלץ ובקרבה רבה לאטרקציות רבות, מסעדות מומלצות מאוד ואותנטיות בברלין, ואזורי שופינג ועוד. המבנה אמנם נבנה בין השנים 1965–1969 במטרה לסמל את הקומוניזם בברלין, אבל כיום המגדל הוא אחד מהסמלים המרכזיים של ברלין המודרנית. 

פירוט ותיאור מגדל הטלוויזיה של ברלין 

בעת הקמתו של המגדל בברלין, הוא התנשא לגובה עצום ומרשים של לא פחות מאשר 365 מטרים. בשנת 1990, האנטנה של מגדל הטלוויזיה הוגבהה, מה שהופך את המגדל כיום למגדל בגובה של 368 מטרים. נכון להיום, המגדל הזה הוא המבנה השלישי בגובהו באירופה.

כאשר אתם תגיעו לראש המגדל, אתם תגלו שהמבנה בנוי בצורה של כדור. בראש המגדל גם תמצאו מרפסת אדירה המאפשרת תצפית פשוט היסטרית על כל רחבי האזור. ולקינוח, תרתי משמע, יש לכם גם מסעדה מומלצת במגדל. במידה ואתם מחפשים כרטיסים למגדל טלוויזיה בברלין מוזמנים ליצור איתנו קשר.

היכן נמצא מגדל הטלוויזיה בברלין ומה יש לעשות באזור?

בין אם אתם מחפשים מידע לגבי מגדל הטלוויזיה ברלין כרטיסים או מגדל הטלוויזיה בברלין מסעדה, כדאי לדעת שהמגדל נמצא ב-MITTE. ואם אתם מחפשים מידע על מגדל הטלוויזיה ברלין למטייל, כנראה שמעניין אתכם גם לדעת מה אפשר לעשות ב-MITTE שבברלין. האמת היא שיש המון מה לעשות ב-MITTE, שהיא אזור תוסס בברלין שיש בו הרבה דברים לעשות.

יש באזור הרבה ברים, מסעדות ובתי קפה, כמו גם כמה מוזיאונים והגלריות המרשימות בברלין, שתוכלו לבקר בהן בזמן שאתם כאן. MITTE הוא מקום נהדר לאנשים שאוהבים אמנות, תרבות והיסטוריה. אתם יכולים למצוא את כל הדברים האלה באזור הזה. יש באזור גם הרבה פארקים שבהם תוכלו להירגע וליהנות מהטבע, או לשבת באיזה בית קפה באווירה כפרית. 

כמה עולים כרטיסים למגדל הטלוויזיה בברלין?

אם אתם מחפשים אחרי רכישת כרטיסים למגדל הטלוויזיה בברלין, כדאי לדעת כי מחירי כרטיסים למגדל הטלוויזיה של ברלין נעים בין כ-11.5 אירו לילדים (מתחת גיל 14) לבין-20.5 אירו למבוגרים מעל גיל 14. אם אתם מטיילים עם ילדים מתחת לגיל 4, אתם תהיו פטורים מלרכוש כרטיס כניסה למגדל. ואם אתם רוצים להבטיח את מיקומכם במגדל ולא להגיע למצב שאין לכם כרטיסים, מומלץ כעת לרכוש כרטיסים מראש. 

מגדל הטלוויזיה של ברלין
אהבתם? שתפו את המאמר!
מאמרים שיכולים לעניין אותך:
ברוכים הבאים למוזיאון היהודי בברלין, אחד המוזיאונים המרתקים בעולם, המוקדש לחקר ההיסטוריה של הקהילה היהודית בגרמניה. המוזיאון שלנו מספר את סיפורה של אחת
ברלין כבר נחשבת מזמן ליעד מושלם לכל מי שמחפש לאן לטוס במהלך עונת החורף. במאמר זה נסקור את האטרקציות שכדאי לבקר בהן במהלך