כדור פורח בברלין

תוכן עניינים

העיר בברלין מאוד יפה וזאת עיר מאוד מיוחדת בגרמניה ובאירופה, אין אחד שלא מטייל בברלין שכל פעם מתרגש מחדש לטייל ברחובות ברלין, אבל כשאתם מגיעים להעיר בברלין באמצעות טיסה, אין אחד שלא מגיע לאטרקציה שמשגע את כל התיירים- היי פלייר בלון (WELT Balloon Berlin).

WELT Balloon Berlin

כדור פורח בברלין – WELT Balloon Berlin

בברלין, ישנם סוגים רבים ושונים של טיולי כדור פורח. חלקם יקרים יותר וחלקם פחות יקרים. היקר ביותר מכונה "טיסת הלילה של ברלין" הכוללת שמפניה, שוקולד וסיור ברחבי ברלין כדי לראות את כל המראות מלמעלה. ישנן חברות רבות המציעות סיורים בבלוני אוויר וניתן למצוא אותם במקומות שונים בברלין. המקום המפורסם ביותר הוא ליד כיכר פוטסדאמר, שם תוכלו לצפות בכל בלוני האוויר החם הללו מרחפים, בעודכם נהנים ממשקה בבית קפה סמוך.

העיר ברלין ידועה בשל אטרקציות ונקודות ציון רבות שבה. אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בברלין היא הכדור פורח. הטיול בכדור פורח מתחיל בגובה 30 מטר מעל פני הקרקע ומעלה אותך לגובה של 300 מטר. אתה יכול לראות את כל המראות הגדולים שיש לברלין להציע מגובה זה, כמו ה-Fernsehturm או בניין הרייכסטאג.

איפה נמצא הכדור פורח בברלין?

הכדור פורח נמצא במרכז העיר, בכתובת: Zimmerstraße 100, 10117 Berlin

הזמינו כרטיסים מראש לכדור פורח

זה נחשב לאחד האטרקציות היותר פופלאריות בברלין, במידה ואתם רוצים להנות ולעלות על הכדור פורח, אנחנו ממליצים לכם להזמין כרטיסים מראש שלא תעמדו בתור הארוך שם, וככה תצילחו לחסוך זמן מיותר בלהמתין להזמנת כרטיסים במקום.

כדור פורח בברלין
אהבתם? שתפו את המאמר!
מאמרים שיכולים לעניין אותך:
ברוכים הבאים למוזיאון היהודי בברלין, אחד המוזיאונים המרתקים בעולם, המוקדש לחקר ההיסטוריה של הקהילה היהודית בגרמניה. המוזיאון שלנו מספר את סיפורה של אחת
ברלין כבר נחשבת מזמן ליעד מושלם לכל מי שמחפש לאן לטוס במהלך עונת החורף. במאמר זה נסקור את האטרקציות שכדאי לבקר בהן במהלך