גן החיות של ברלין

תוכן עניינים

אם אתם שואלים כמה עולה כניסה לגן החיות של ברלין, או שמא אתם מתעניינים לגבי שעות פתיחה של גן החיות בברלין, הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא נעבור על כל מה שכדאי לדעת על ביקור באחד מגני החיות המקסימים של אירופה, שנקרא – Zoologischer Garten Berlin .

אם אתם עומדים לבקר בעיר ברלין בקרוב ואתם במקרה גם חובבי טבע ובעלי חיים, ובא לכם להתפנק באיזה אטרקציה נחמדה בברלין אנו בהחלט ממליצים להכיר את גן החיות של ברלין. מדובר באחד מגני החיות הגדולים ביותר בכל גרמניה ובאירופה כולה, לא פחות מכך. כמו כן, גן החיות של ברלין הוא אחד מגני החיות העתיקים ביותר עולם. בעוד שגן החיות הזה נוסד בשנת 1844 בברלין, כיום הוא עדיין מהווה את אחד ממוקדי העניין המיוחדים בברלין. הניה כל מה שכדאי לדעת על גן החיות, המשיכו לקרוא.

כמה מינים של בעלי חיים קיימים בגן החיות של ברלין?

ייתכן שלא ידעתם את הנתונים הבאים, אבל מסתבר שגן החיות של העיר ברלין נחשב לגן החיות הגדול ביותר עולם מבחינת מספר המינים החיים בו. בגן החיות הזה תוכלו למצוא לא פחות מאשר מספר אסטרונומי של מעל 1,500 מינים ומעל 14,000 בעלי חיים מסוגים שונים.

גן החיות בברלין הוא פשוט ענק והוא מתפרש על פני כ-350 דונם. גן החיות הזה נמצא בקצהו של הפארק העירוני הגדול "טירגארטן", כאשר בקצה השני של הפארק ממוקם בניין הרייכסטאג הפורסם כל כך, שגם שווה את הביקור שלכם. ואם שאלתם עד כמה גן החיות הזה פופולארי, דעו לכם שהוא מארח כ-3 מיליון תיירים בכל שנה.

אחד מהמינים המסקרנים ביותר שחיים בגן הזה הוא הפנדה הענקית. מדובר על מין של פנדה אשר נתון נכון להיום בסכנת הכחדה. לפי הערכות של חוקרי טבע וזואולוגים , נכון להיום, נותרו אך ורק כ-1,000 פנדות כאלו אשר חיות בטבע בדרום סין.

כמה עולה כניסה לגן החיות של ברלין

 איפה נמצא הגן חיות של ברלין?

במידה ואתם רוצים להגיע לגן חיות ולא יודעים מה יש בסביבה, צירפנו פה מפה של האזור וכולל הכתובת המדויקית בשביל להגיע לגן החיות

הכתובת המלאה: Zoologischer Garten Berlin AG Hardenbergplatz 8, 10787 Berlin

כמה עולה כניסה לגן החיות של ברלין ומהן שעות הכניסה?

אם שאלתם כמה עולה כניסה לגן החיות בברלין, התשובה היא שמחיר לכרטיס לגן החיות נע בין 10 אירו לבין 50 אירו. הביקור כולל כניסה גם לאזור של האקווריום, כאשר מבוגר ישלם 20 אירו, וגילאי 5-15 ישלמו 10 אירו. אם אתם סטודנטים, תשלמו 15 אירו כניסה, בעוד שכרטיס משפחתי יעלה לכם 50 אירו.

לגבי שעות הפעילות של המקום, הוא בדרך כלל פועל מ-9:00 עד 16:30, אך בחלק מהימים הגן פעיל גם עד שעה 18:00. שימו לב, בחלק מהימים גן החיות נסגר בשעה 14:00, ככה שחשוב לבדוק מראש את המידע הזה לפני שאתם מגיעים לגן.

בשורה התחתונה, אם עדיין לא ביקרתם בגן החיות הכי מרשים באירופה, אנו ממליצים לכלות אותו ברשימת ה-"TO DO" שלכם בטיול הבא בגרמניה.

גן החיות של ברלין
אהבתם? שתפו את המאמר!
מאמרים שיכולים לעניין אותך:
ברוכים הבאים למוזיאון היהודי בברלין, אחד המוזיאונים המרתקים בעולם, המוקדש לחקר ההיסטוריה של הקהילה היהודית בגרמניה. המוזיאון שלנו מספר את סיפורה של אחת
ברלין כבר נחשבת מזמן ליעד מושלם לכל מי שמחפש לאן לטוס במהלך עונת החורף. במאמר זה נסקור את האטרקציות שכדאי לבקר בהן במהלך