ביטוח נסיעות לברלין וגרמניה

תוכן עניינים

בין אם אתם מתכננים טיסה לברלין ובמטרה כזאת או אחרת, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חובה לכל המטיילים והטסים. ביטוח זה נועד להגן עליכם מפני אירועים בלתי צפויים כגון גניבה, אובדן כבודה או חירום רפואי ועוד. לכן, אם הזמנתם טיסה וכבר בחרתם בית מלון בברלין, הגיע הזמן להזמין גם ביטוח נסיעות לחו"ל לברלין, כאשר ההמלצה שלנו היא ביטוח נסיעות של חברת פספורט כארד הוותיקה והמוכרת. אם תמצאו את עצמכם במצב חירו כזה או אחר, תרצו לדעת שיש מאחוריכם גורם אשר יספק מענה ויעניק לכם שקט נפשי כאשר משהו משתבש.

מה כולל ביטוח נסיעות לברלין של פספורט קארד?

היתרון המרכזי של ביטוח נסיעות לברלין אשר נעשה דרך החברה הוותיקה פספורט קארד הוא שהחברה מאפשר לכם לבצע התאמות נדרשות בהתאם לאופי הטיול שלכם.

כל טיול לברלין הוא שונה ולכן גם הפוליסה חייבת להיות שונה ומותאמת אישית לצרכים של המטייל.

פוליסת הביטוח של חברת פספורט קארד מכסה בין היתר את הדברים הבאים:

  • פינוי אווירי ממקום האירוע במידת הצורך.
  • כיסוי של הוצאות רפואיות במקרים של מגפה.
  • הטסה רפואית לישראל כולל ציוד וצוות רפואי.
  • חדר רופאים טלפוני אשר פעיל 24 שעות ביממה ומדבר בעברית.
  • פטור מהשתתפות עצמית על כל השירותים הרפואיים שישולמו באמצעות הכרטיס.
  • ועוד…

ביטוח נסיעות לחול השוואת מחירים

למה עוד לעשות ביטוח נסיעות לברלין דרך פספורטכארד?

סיבה נוספת שבגינה אנו ממליצים לבצע ביטוח נסיעות לברלין דרך חברת פספורטכארד היא שאין צורך להוציא כסף מהכיס אלא ניתן להשתמש בכרטיס של חברת פספורטקארד.

איך זה עובד? כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אל מוקד החברה בעת מצוקה רפואית כזו או אחרת בזמן שהותכם בברלין והחברה תהיה אחראית על הטענת הכרטיס המגנטי שלכם בסכום הנדרש וזאת במטרה שתשלמו על טיפול רפואי או רופא מבלי שתצטרכו להוציא את הכסף מהכיס שלכם.

מהיכן אוספים את הכרטיס המגנטים לפני הטיסה לברלין?

את כרטיס הפספורטקארד תוכלו לאסוף לפני הטיסה שלכם אל ברלין, כאשר האיסוף מתבצע מהעמודה של החברה אשר ממוקמת בנמל התעופה בן גוריון, בטרמינל 3, בשרוול D.

ביטוח נסיעות לחו"ל לברלין וגרמניה – הרחבות:

במסגרת רכישת הביטוח, תוכלו לבצע הרחבות כאלה ואחרות כאשר אחת מההרחבות הנפוצות ביותר היא למעשה הרחבה של ביטוח כבודה ומטען אישי. ניתן לבטח תכשיטים, כלי נגינה, תשמישי קדושה, שעונים, מתכות יקרות וגם מוצרים אלקטרוניים שונים.

בנוסף, רבים מאיתנו בוחרים לבקר בברלין ולקחת בתיק או המזוודה מכשיר סלולרי, טאבלט או מחשב נייד. גם את הציוד הזה תוכלו לבטח וכך לא תצטרכו לחשוש בעת הסיור בשווקיה של העיר, באוטובוס, בגן החיות, במוזיאון או בכל מקום אחר בו תרצו לבקר בזמן השהות במקום.

האם בכלל צריך ביטוח נסיעות לגרמניה וברלין?

למרות שברלין נחשבת ליעד בטוח באופן יחסי, עדיין חשוב להיערך בהתאם ולרכוש פוליסת ביטוח מתאימה אשר תכסה אותנו בזמן הטיול. בין אם מדובר על נסיעת עסקים ובין אם על חופשה וטיול באחת מהערים המיוחדות של אירופה, כדאי לקחת בחשבון את שלל הסכנות אשר עשויות להפתיע אותנו ואנו כמובן מדברים על גניבה או אובדן של ציוד יקר ערך או לחילופין פציעות, תאונות, מחלות וכדומה.

מהניסיון שלנו עולה כי רוב מי שבוחר לבקר בעיר ברלין, עושה זאת למשך מספר ימים בודדים או לכל היותר לתקופה של שבוע או שבועיים ולכן בדרך כלל העלות של פוליסת ביטוח נסיעות לגרמניה תסתכם בעשרות דולרים בודדים.

כמובן שכל מקרה לגופו וחברת הביטוח לקוחת בחשבון גם משתנים נוספים כגון מצבו הרפואי של הלקוח, גילו ואופי הטיול: הלוקיישנים השונים בהם יבחר לבקר, סוגי ספורט שהוא צפוי לעשות ועוד.

גילאים טווח מחירים
0-60 2.6$
60-65 3.4$
66-70 4.3$
70+ 6.5$

כיצד מבצעים את רכישת הפוליסה?

כיום, קל מתמיד להזמין ביטוח נסיעות לברלין ואפשר לומר שאם בוחרים לבצע את הזמנת הביטוח דרך חברת פספורטקארד, ניתן לעשות זאת אונליין על ידי מילוי הפרטים האישיים שלכם והזמנה מהירה של השירות. בשביל לבצע את ההזמנה, תוכלו ללחוץ על הכפתור הבא ותועברו לאתר הרשמי של פספורטכארד.

  • הפוליסה מתבצעת באמצעות סוכנות יאיר פתרונות פיננסיים
ביטוח נסיעות לברלין
אהבתם? שתפו את המאמר!
מאמרים שיכולים לעניין אותך:
ברוכים הבאים למוזיאון היהודי בברלין, אחד המוזיאונים המרתקים בעולם, המוקדש לחקר ההיסטוריה של הקהילה היהודית בגרמניה. המוזיאון שלנו מספר את סיפורה של אחת
ברלין כבר נחשבת מזמן ליעד מושלם לכל מי שמחפש לאן לטוס במהלך עונת החורף. במאמר זה נסקור את האטרקציות שכדאי לבקר בהן במהלך