אוטובוס תיירים בברלין

תוכן עניינים

הגעתם לברלין וטיילתם קצת ברגל? רוצים להכין יותר את ברלין? לדעת איפה המרכזי קניות של ברלין? או איפה הגן חיות של ברלין? זה הזמן להכינס את אוטובוס התיירים בברלין שבגרמניה. האוטובוס שנקרא גם ‪Hop On Hop Off Berlin‬ מאפשר לכם להגיע לאטרקציות המבוקשים בברלין וגם לאתרים המרכזים, חשוב להדגיש, זה אוטובוס תיירים לכן דואגים להסביר לכם על כל אתר מרכזי בברלין באמצעות מדריך קולי לאורך כל הנסיעה.

כמה עולה אוטובוס תיירים בברליןהאוטובוס הוא אטרקציה תיירותית בפני עצמה. זוהי דרך ייחודית לחקור את העיר ולקבל מבט מבפנים על ההיסטוריה והתרבות של ברלין. כתוצאה מהמגוון הזה, לברלין יש מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות ומלונות לבחירה. אחת האטרקציות הללו היא אוטובוס התיירים המפורסם בברלין. אוטובוס התיירים בברלין קיים מאז 1892 ומציע למבקרים בברלין חוויה ייחודית באמת על ידי הוצאתם לסיור מודרך ברחבי העיר באוטובוס דו-קומתי פתוח עם מדריך קולי שמסביר הכל על ההיסטוריה והתרבות של ברלין . לאוטובוס תיירים בברלין יש מגוון רחב של תחנות עצירה ובנוסף תוכלו לעלות ולרדת חופשי בכל התחנות רק במידה וקניתם את הכרטיס המתאים (לבדיקה לסוגי הכרטיס).

כמה זמן משך המסלול של האוטובוס תיירים בברלין?

כאשר אתם בחו"ל כל דקה חשובה לכם, ואתם רוצים להספיק כמה שיותר ולהכיר כמה שיותר את העיר המדהימה הזאת, לכן חשוב לציין ולהדגיש שבמידה ואתם רוצים לעשות אוטובוס תיירים בברלין משך המסלול המלא ללא עצירות הוא שעתיים, ככה זה שהעיר ברלין עמוסה בדברים טובים שחבל לפספס אותם. בנוסף האוטובוס מציע 2 סוגי מסלולים שהם:

  • מסלול צהוב- המסלול הצהוב זה המסלול הכי בסיסי המקומות הכי חשובים בברלין שאותם באמת אסור לפספס ולראות כמו למשל מגדל הטלוויזיה של ברלין.
  • מסלול סגול- זה המסלול המלא שבו אתם תראו את כל הדברים החשובים של ברלין, ובמסלול הזה באמת לא תפספו כלום.

כמה עולה אוטובוס תיירים בברלין?

המחירים של הכרטיסים לאוטובוס תיירים בברלין שבגרמניה משתנים מידי פעם, אבל נכון לזמן הזה, המחירים הם:

  • כרטיס נסיעה למבוגר (יום אחד)- החל מ- 27 €.
  • כרטיס נסיעה למבוגר (2 ימים)- החל מ- 36 €.
  • כרטיס נסיעה למבוגר (3 ימים)- החל מ- 49.50 €.
  • ילדים עד גיל 6 – ללא עלות
  • ילדים בגילאי 7-14 מקבלים 50% הנחה
אוטובוס תיירים בברלין
אהבתם? שתפו את המאמר!
מאמרים שיכולים לעניין אותך:
ברוכים הבאים למוזיאון היהודי בברלין, אחד המוזיאונים המרתקים בעולם, המוקדש לחקר ההיסטוריה של הקהילה היהודית בגרמניה. המוזיאון שלנו מספר את סיפורה של אחת
ברלין כבר נחשבת מזמן ליעד מושלם לכל מי שמחפש לאן לטוס במהלך עונת החורף. במאמר זה נסקור את האטרקציות שכדאי לבקר בהן במהלך