אטרקציות בברלין לזוגות

תוכן עניינים

מתכננים חופשה זוגית בעיר ברלין? לא בטוחים באילו אטרקציות כדאי לבקר? הנה סקירה של האטרקציות השוות ביותר בעיר ברלין בעבור זוגות, החל ממוזיאונים ועד לטבע מרהיב ופוטוגני.

שייט על נהר השפרה

אחת מהאטרקציות הרומנטיות ביותר בעיר היא שייט על נהר השפרה. ניתן לבחור חבילה של שייט עם ארוחת ערב או קוקטייל ולהתרשם מהנופעם הנשקפים מספינת התיירת.

הכירו את אי הטווסים

אי הטווסים הוא מקום שקט ומיוחד למדי אשר נמצא בפרבר וואנזה בדרום ברלין. לאלו מכם אשר מעוניינים לשנות אווירה ולצאת מעט מהרעש של העיר, זהו המקום המושלם. אז מה יש באי הטווסים? טווסים כמובן! והם משוטטים בחופשיות. בנוסף במקום תמצאו גם כנסייה עם תצפית נהדרת אשר משקיפה על כל האזור והמון מרבדים ירוקים ומדשאות.

גן החיות של ברלין

אוהבים בעלי חיים? תוכלו להעביר יום שלם בגן החיות של ברלין ופרט למעבר בין הכלובים השונים, תוכלו גם לעצור ולאכול באחת מהמסעדות הנמצאות בגן החיות. בין החיות שתוכלו לראות במקום: היפופוטמים, טיגריסים, דגים מיוחדים וחיות מים, ציפורים, דובי פנדה ועוד.

חומת ברלין

אחת מהאטרקציות המרכזיות בעיר ברלין היא החומה אשר כיום הפכה לסוג של גלריה פתוחה מאחר וקירות רבים בה קושטו לאורך השני בגרפיטי ססגוני. ניתן להגיע אל החומה ולטייל בין הקירות וכמובן להצטלם כאשר ברקע הציורים המיוחדים.

מגדל הטלויזיה של ברלין

אי אפשר לדבר על אטרקציות זוגיות בברלין מבלי להזכיר את מגדל הטלויזיה של ברלין. מדובר בבניין הגבוה ביותר בעיר. בכדור הנמצא בחלקו העליון של המגדל, תמצאו מסעדה מושלמת לזוגות אשר מסתובבת ומאפשרת לכם להשקיף על הנוף של העיר ברלין.

מגדל הטלויזיה של ברלין

חוויה זוגית באי המוזיאונים

יש לא מעט אטרקציות בברלין לזוגות וגם חובבי המוזיאונים יוכלו למצוא מקום מושלם לבילוי. באי המוזיאונים יש 5 מוזיאונים המכילים פריטים שונים מההיסטוריה. המוזיאון המבוקש ביותר הוא מוזיאון פרגמון ובו מגוון ממצאים אריכולוגיים מהמזרח התיכון.

פרט למוזיאון זה, ישנו גם המוזיאן החדש אשר מציג ממצאים שונים ממצרים העתיקה כולל פסל של הלכה נפרטיטי וקברים מצריים עתיקים. מומלץ גם לבקר במוזיאון ההיסטוריה הגרמנית (בעיקר למי שחובב את התרבית הגרמנית כמובן) וגם לשקול לבקר בגלריה הלאומית הישנה אשר מומלצת למי שחובב ציור.

המחיר המשוער לכניסה אל כל מוזיאון הוא בסביבות 10 אירו אך ניתן לרכוש כיום כרטיס משולב שמאפשר כניסה לכל חמשת המוזיאונים באי המוזיאונים.

ארוחה זוגית בקפה איינשטיין

מדובר ברשת בתי קפה עם מספר סניפים אשר זכתה לאורך השנים לתשבוחות רבות בקרב מבקרים בעיר ברלין. מומלץ מאוד לנסות את השטרודל האגדי אך גם קינוחים כמו עוגת מרצפין עם גזר או פאי בטעם תות שדה.

אפשר להזמין במקום גם אוכל ולא רק קינוחים, בין היתר מנות כמו שניצל או גולאש. החסרון היחיד במקום הוא רמות המחיר הגבוהות ויש לקחת בחשבון כי השירות מעט איטי במקום.

רובע ניקולאי בברלין

מדובר ברובע מתויר אך פחות נפוץ משאר האטרקציות הזוגיות בברלין שעליהן דיברנו קודם לכם. ברובע זה, אשר קרוי על שמו של ניקולאי הקדוש (סנטה קלאוס) תמצאו מבנים עתיקים וכנסיות מעניינות, בתי קפה, חנויות מזכרות וגם מקומות שווים כמו "טייגר טורטשן" – מקום בו תוכלו לקנות מקרונים טעימים וסוכריות מרציפן.

פארק מארזן

המקום האחרון שעליו נדבר הוא פארק מארזן אשר ממוקם בצפון מזרח ברלין. בפארק מתקיימים פסטיבלים ומופעים ויש בו גם גנים אשר מעוצבים בסגנונות שונים כמו למשל גן סיני, גן איטלקי, גן יפני, גן טרופי ועוד.

אטרקציות בברלין לזוגות
אהבתם? שתפו את המאמר!
מאמרים שיכולים לעניין אותך:
ברוכים הבאים למוזיאון היהודי בברלין, אחד המוזיאונים המרתקים בעולם, המוקדש לחקר ההיסטוריה של הקהילה היהודית בגרמניה. המוזיאון שלנו מספר את סיפורה של אחת
ברלין כבר נחשבת מזמן ליעד מושלם לכל מי שמחפש לאן לטוס במהלך עונת החורף. במאמר זה נסקור את האטרקציות שכדאי לבקר בהן במהלך
העיר בברלין מאוד יפה וזאת עיר מאוד מיוחדת בגרמניה ובאירופה, אין אחד שלא מטייל בברלין שכל פעם מתרגש מחדש לטייל ברחובות ברלין, אבל